שירות ואחריות
בחרו את סוג המכשיר שלכם על מנת לקרוא את פרטי האחריות וטיפול. בהמשך העמוד, ניתן לקרוא על עלויות טיפול והוראות לשליחת מכשיר תקול לוולקנא לבדיקה.
שימו לב! לא ניתן לקבל שירות ואחריות למכשיר ללא הצגת חשבונית רכישה תקינה.
עלויות
המכשיר נרכש בוולקנא, או ע"י משווק מורשה:
במידה והמכשיר בעל אחריות בתוקף, ובעל תקלה
אשר מטופלת במסגרת האחריות: שירות ללא עלות.
המכשיר נרכש דרך משווק שאינו מורשה ע"י וולקנא:
במידה והמכשיר בעל אחריות בתוקף, ובעל תקלה
אשר מטופלת במסגרת האחריות:
עלויות טיפול ושילוח – ₪300.
יתכנו עלויות נוספות, במידה והתקלה אינה מכוסה במסגרת האחריות.
במידה ובוחרים שלא להגיע למשרדים, עלות משלוחים באחריות הלקוח בלבד.
הוראות לשליחת מכשיר תקול בדואר
במידה ושולחים את המכשיר התקול אלינו בדואר, יש להקפיד על הצעדים הבאים:
- יש לארוז את המכשיר בצורה בטוחה. שימו לב: במידה ויזמנו איסוף של המכשיר התקול שלכם באמצעות שליח, המשלוח אינו מבוטח!
- יש לארוז את המכשיר ללא יחידת קירור (ראש) של קראפטי/מייטי, וללא תא המילוי (מכשירי וולקנו).
- יש לצרף בכתב את פרטי הקשר המלאים של הלקוח המבקש טיפול – ולתאר את התקלה בצורה מפורטת ככל האפשר.
- קבלה על הרכישה של המכשיר. במידה ונרכש אצלינו, אך אינך מוצא את הקבלה – ניתן לברר איתנו את מספר הקבלה ולציין אותה.
במידה ולא מבצעים את אחד מהצעדים הנ"ל, הטיפול בתקלה עלול להתארך.
מה להביא אם באים למשרד?
- גוף המכשיר בלבד, ללא יחידת הקירור, תא המילוי, ואביזרים נוספים.
- קבלה תקינה, המתעדת את מקום רכישת המכשיר, תאריך ומחיר.