וולקנו - שירות ואחריות

volcano-hybrid-submenu
מכשיר אידוי וולקנו קלאסי
מכשיר אידוי וולקנו דיגיטלי

היקף האחריות

תקלות ידועות ופתרונות

יש לבדוק כי גומיית האיטום הכחולה נמצאת בראש תא המילוי. למרות גודלה המזערי, ללא גומייה זו אין איטום מוחלט בין תא המילוי לבלון, והאדים המופקים "יברחו" באזור החיבור, במקום להתנקז לבלון.

מכשיר הוולקנו שונה מהמכשירים הניידים.
אותם מכשירים מתחממים לרוב בין דקה וחצי ל-2 דקות, בעוד שלוולקנו לוקח בין 4 לחמש דקות להגיע לטמפרטורה הרצויה. הסיבה, גוף החימום מסיבי יותר מאלו במכשירים הקטנים, ובכדי להגיע לטמפרטורה הרצויה בצורה המדויקת ביותר והמתאימה ביותר לצרכיך – הדבר דורש זמן.

נורת החיווי הכתומה מסמנת לנו, בעת שהיא דלוקה, כי המכשיר מתחמם לטמפרטורה הרצויה. כאשר נורה זו נכבית – ניתן להתחיל ולהפעיל את משאבת האוויר. מכאן והלאה אין צורך להתייחס למצבה של הנורה הכתומה ואפשר להשתמש במכשיר באופן חופשי.
ההבהוב מציין את פעולת המכשיר, אשר מנסה לייצב את הטמפרטורה המדויקת. תהליך זה דינמי, וגם לאחר ההגעה הראשונית לטמפרטורה הרצויה, המכשיר עדיין "מתאמץ" ופועל לייצב את גוף החימום על טמפרטורה קבועה.

ייתכן והחומר הגרוס, דחוס מידי בתא המילוי ולא מאפשר לאוויר החם לעבור דרכו ולהפיק את החומר הפעיל היישר אל הבלון. רצוי ״לאוורר״ במעט את התא, על מנת שיהיה פחות דחוס ויאפשר לאדים לעבור.

ניתן לקחת גומייה רגילה "ולחנוק" את הבלון למידה הרצויה, וכך להשתמש במידה זו בקביעות על מנת לשמור על מינון מאוזן ומדויק עד כמה שניתן. כמו כן, ניתן לרכוש בלון עם מחבר המאפשר להרכיב עליו בלון בכל אורך שנרצה, עד שלושה מטרים. לפרטים נוספים לחצו כאן.

ניתן לרכוש מקטין תא מילוי לשסתום הוולקנו (לחצו כאן). לחליפין, אפשר להעזר בכרית הנוזלים המצורפת לערכת הגומיות והרשתות שהגיעה עם המכשיר, ולהקטין את נפח התא באמצעותו.

הגשת מכשיר לבדיקה

עלויות

המכשיר נרכש בוולקנא, או ע"י משווק מורשה:

במידה והמכשיר בעל אחריות בתוקף, ובעל תקלה
אשר מטופלת במסגרת האחריות: שירות ללא עלות.

המכשיר נרכש דרך משווק שאינו מורשה ע"י וולקנא:

במידה והמכשיר בעל אחריות בתוקף, ובעל תקלה
אשר מטופלת במסגרת האחריות:
עלויות טיפול ושילוח – ₪300.

יתכנו עלויות נוספות, במידה והתקלה אינה מכוסה במסגרת האחריות.

הוראות לשליחת מכשיר תקול בדואר

במידה ושולחים את המכשיר התקול אלינו בדואר, יש להקפיד על הצעדים הבאים:

  1. יש לארוז את המכשיר בצורה בטוחה. שימו לב: במידה ויזמנו איסוף של המכשיר התקול שלכם באמצעות שליח, המשלוח אינו מבוטח!
  2. יש לארוז את המכשיר ללא יחידת קירור (ראש) של קראפטי/מייטי, וללא תא המילוי (מכשירי וולקנו).
  3. יש לצרף בכתב את פרטי הקשר המלאים של הלקוח המבקש טיפול – ולתאר את התקלה בצורה מפורטת ככל האפשר.
  4. קבלה על הרכישה של המכשיר. במידה ונרכש אצלינו, אך אינך מוצא את הקבלה – ניתן לברר איתנו את מספר הקבלה ולציין אותה.
במידה ולא מבצעים את אחד מהצעדים הנ"ל, הטיפול בתקלה עלול להתארך.

מה להביא אם באים למשרד?