פלנטי - שירות ואחריות
היקף האחריות
- שנתיים + שנה ברישום המכשיר
- תקלות בגוף החימום
- תקלות וכשלים בתצוגה
תקלות ידועות ופתרונות
כנראה שאחד החלקים מלוכלך, וחוסם את מעבר האוויר התקין.
יש לפרק את יחידת הקירור (קשית השאיפה כולה, מהבסיס שמחובר לתא המילוי).
יש לבדוק שהסליל המתכתי אינו סתום או מלוכלך, ובמידה וכן – ניתן לנקות אותו באמצעות מים חמים.
הגשת מכשיר לבדיקה
עלויות
המכשיר נרכש בוולקנא, או ע"י משווק מורשה:
במידה והמכשיר בעל אחריות בתוקף, ובעל תקלה
אשר מטופלת במסגרת האחריות: שירות ללא עלות.
המכשיר נרכש דרך משווק שאינו מורשה ע"י וולקנא:
במידה והמכשיר בעל אחריות בתוקף, ובעל תקלה
אשר מטופלת במסגרת האחריות:
עלויות טיפול ושילוח – ₪300.
יתכנו עלויות נוספות, במידה והתקלה אינה מכוסה במסגרת האחריות.
הוראות לשליחת מכשיר תקול בדואר
במידה ושולחים את המכשיר התקול אלינו בדואר, יש להקפיד על הצעדים הבאים:
- יש לארוז את המכשיר בצורה בטוחה. שימו לב: במידה ויזמנו איסוף של המכשיר התקול שלכם באמצעות שליח, המשלוח אינו מבוטח!
- יש לארוז את המכשיר ללא יחידת קירור (ראש) של קראפטי/מייטי, וללא תא המילוי (מכשירי וולקנו).
- יש לצרף בכתב את פרטי הקשר המלאים של הלקוח המבקש טיפול – ולתאר את התקלה בצורה מפורטת ככל האפשר.
- קבלה על הרכישה של המכשיר. במידה ונרכש אצלינו, אך אינך מוצא את הקבלה – ניתן לברר איתנו את מספר הקבלה ולציין אותה.
במידה ולא מבצעים את אחד מהצעדים הנ"ל, הטיפול בתקלה עלול להתארך.
מה להביא אם באים למשרד?
- גוף המכשיר בלבד, ללא יחידת הקירור, תא המילוי, ואביזרים נוספים.
- קבלה תקינה, המתעדת את מקום רכישת המכשיר, תאריך ומחיר.