מייטי / מייטי פלוס - שירות ואחריות
היקף האחריות
- שנתיים, מתאריך רכישת המכשיר
- תקלות בגוף החימום
- תקלות וכשלים של הסוללה
- תקלות וכשלים בהטענה
- תקלות במנגון הרטט
- תקלות של התצוגה הדיגיטלית
תקלות ידועות ופתרונות
כשל של הסוללה. מטופל במסגרת האחריות.
יש להביא את המכשיר לאחת מנקודות השירות.
יחידת קירור: יש לבדוק האם יחידת הקירור (הראש) נקייה, ומאפשרת מעבר אוויר תקין.
במידה והיחידה מלוכלכת ומעברי האוויר חסומים – יש לנקות היטב.
תא המילוי: יש לבדוק האם תא המילוי נקי: האם הרשת התחתונה נקייה ואינה סתומה, והאם היא מותקנת היטב במקומה.
במידה והרשת סתומה (ניתן לראות זאת גם לפי צבע חום כהה אחיד על כל שטחה) – יש להחליף לחדשה.
גריסת הצמחים: יש לדאוג לגריסה נכונה של הצמחים לפני השימוש, על מנת להבטיח מעבר תקין של אוויר בעת שאיפה.
את תא המילוי של מכשיר האידוי, יש למלא בצמחים גרוסים בלבד.
אין לדחוס את תא המילוי יתר על המידה.
אין להניח חתיכת פרח שלמה בתא המילוי.
תקלה של רכיב התצוגה הדיגיטלית. מטופל במסגרת האחריות.
טמפרטורת הסוללה גבוהה מדי.
אפשרו למכשיר האידוי להתקרר.
טמפרטורת הסוללה נמוכה מדי.
חממו את המכשיר.
השנאי אינו מתאים.
נא להשתמש בשנאי מקורי של חברת סטורז אנד ביקל.
מכשיר האידוי תקול.
יש לנתקו ממקור כוח, וליצור עמנו קשר על מנת לטפל במסגרת האחריות.
הגשת מכשיר לבדיקה
עלויות
המכשיר נרכש בוולקנא, או ע"י משווק מורשה:
במידה והמכשיר בעל אחריות בתוקף, ובעל תקלה
אשר מטופלת במסגרת האחריות: שירות ללא עלות.
המכשיר נרכש דרך משווק שאינו מורשה ע"י וולקנא:
במידה והמכשיר בעל אחריות בתוקף, ובעל תקלה
אשר מטופלת במסגרת האחריות:
עלויות טיפול ושילוח – ₪300.
יתכנו עלויות נוספות, במידה והתקלה אינה מכוסה במסגרת האחריות.
הוראות לשליחת מכשיר תקול בדואר
במידה ושולחים את המכשיר התקול אלינו בדואר, יש להקפיד על הצעדים הבאים:
- יש לארוז את המכשיר בצורה בטוחה. שימו לב: במידה ויזמנו איסוף של המכשיר התקול שלכם באמצעות שליח, המשלוח אינו מבוטח!
- יש לארוז את המכשיר ללא יחידת קירור (ראש) של קראפטי/מייטי, וללא תא המילוי (מכשירי וולקנו).
- יש לצרף בכתב את פרטי הקשר המלאים של הלקוח המבקש טיפול – ולתאר את התקלה בצורה מפורטת ככל האפשר.
- קבלה על הרכישה של המכשיר. במידה ונרכש אצלינו, אך אינך מוצא את הקבלה – ניתן לברר איתנו את מספר הקבלה ולציין אותה.
מה להביא אם באים למשרד?
- גוף המכשיר בלבד, ללא יחידת הקירור, תא המילוי, ואביזרים נוספים.
- קבלה תקינה, המתעדת את מקום רכישת המכשיר, תאריך ומחיר.
האם המייטי שבידך מקורי?
מייטי מקורי
- הולוגרמה מתחת ללוגו על מנעול יחידת הקירור
- כפתור הפעלה בכיוון הנכון
- תאורה חזקה וברורה בתצוגה הדיגיטלית
- מדבקת יבואן (וולקנא) וסימני יבוא - IL בחלקה האחורי של הקופסה
זיוף
- אין הולוגרמה מתחת ללוגו שעל מנעול יחידת הקירור
- כפתור הפעלה הפוך
- צבע דהוי וכחלחל בתצוגה הדיגיטלית, דליפת אור מאחורה