סקירת מוצר: מייטי פלוס מדיק

מייטי מדיק פלוס וולקנא

מייטי פלוס מדיק

המייטי פלוס מדיק הוא הדגם החדש ביותר בליין המכשירים הרפואיים של סטורז אנד ביקל. מכשירים אלה מיועדים לשימוש עם קנאביס רפואי – וקיבלו את אישור משרד הבריאות. כבר שנים שהמייטי מדיק הוא הוופורייזר הרפואי המוביל בשוק, ונחשב לפופולרי במיוחד בקרב מטופלי קנאביס בישראל. בדגם החדש הוכנסו מספר שיפורים משמעותיים, שמבטיחים את מקומו כמכשיר האידוי הרפואי הכי מבוקש בשוק.

מייטי פלוס מדיק VS מייטי מדיק

אנחנו יודעים, זה קצת מבלבל. נעשה את זה הכי פשוט. המייטי מדיק הוא הדגם הראשון והמקורי, לעומת הדגם החדש שנקרא מייטי פלוס מדיק.
בדגם החדש כמה שדרוגים מדליקים: קודם כל, המטען הגדול הוחלף בטעינה Type-c מודרנית, ממש כמו בסמארטפונים החדשים. הטעינה החדשה מאפשרת להטעין את המכשיר בכל מקום ובקלות, ונותנת ניידות מרבית. בנוסף, ישנה אופציה לטעינה מהירה (בשימוש עם מטען תואם 45W), שמסוגלת למלא 80% מהסוללה בכ-40 דקות.

תא המילוי הישן הוחלף בתא מילוי בציפוי קרמי, שמשפר את טעם האדים ומסייע באידוי עקבי יותר. לא נצטרך לחכות יותר מדי עד שהמכשיר יתחמם, כי הדגם החדש מתחמם בכ-60 שניות בלבד.

פונקציה חדשה נוספת היא ה"פרי-סט" – רמות קבועות למעבר מהיר בין טמפרטורות. בדאבל קליק על כפתור ההפעלה הטמפרטורה תזנק אוטומטית ב15 מעלות (ניתן לשינוי), ובלחיצה משולשת הטמפרטורה תעלה ב15 מעלות נוספות.

גם העיצוב השתנה מעט, ובמייטי פלוס מדיק יש דגשים בכתום הבוהק המוכר של סטורז אנד ביקל, בנוסף לרגלי פלסטיק קטנות בתחתית המכשיר לשיפור היציבות.

מייטי פלוס מדיק ערכה מלאה

לשני הדגמים יש גרסת מדיק וגרסה רגילה, כשההבדל העיקרי ביניהם הוא התקן הרפואי שיש לגרסת המדיק.
בנוסף, גרסת המדיק מגיעה עם ערכה מורחבת לעומת הדגם הרגיל, הכוללת אביזרים נוספים כמו גורס, קפסולות, מתאם לכבל UBS-C ועוד. ראו למטה – "מה כלול בערכה".
גרסאות המדיק מוגבלות לבעלי רישיון לקנאביס רפואי. המכשיר מגיע עם שנתיים אחריות המסופקת בארץ על ידי וולקנא: יבואנית ונציגה רשמית.

יש מכשיר אידוי רפואי טוב יותר?

לדעתנו, התחרות היחידה למייטי פלוס מדיק הוא הוולקנו מדיק 2 – מכשיר האידוי הנייח הטוב בעולם, ממשיך דרכו של הוולקנו מדיק האגדי.

הוולקנו מדיק 2 מציע שתי שיטות שאיפה – גם באמצעות שיטת הבלון המוכרת, וגם באמצעות צינור שאיפה חדש, המספק אדים קרירים ונעימים. יש לו מסך מגע לשליטה נוחה בטמפרטורה, וצג דיגיטלי לחיווי פעולת המכשיר.

לעוד מידע על מכשירי המדיק

וולקנו מדיק 2

 

אביזרים למייטי+ מדיק

המכשיר מגיע עם כל מה שתצטרכו כדי להתחיל, אבל אספנו לכם עוד כמה מוצרים מגניבים שישדרגו לכם את החוויה:

מה כלול בערכה

  • מכשיר אידוי מייטי+
  • כבל טעינה USB-C + מתאם
  • 1 גורס
  • 3 רשתות רגילות, לתא המילוי
  • 3 רשתות רחבות, ליחידת הקירור
  • מחסנית עם 8 קפסולות מינון
  • 3 גומיות איטום להחלפה
  • 1 מברשת ניקוי
  • הוראות הפעלה בעברית ובאנגלית

כתיבת תגובה