מכשיר אידוי רפואי – איך לדייק את המינון

אחד האלמנטים החשובים בכל טיפול רפואי הוא היותו מדיד ועקבי – אותו מינון בכל פעם ופעם. כאשר אנו מדברים על קנאביס רפואי, לא תמיד פשוט להשיג זאת. עם מכשירי האידוי הרפואיים של חברת סטורז אנד ביקל, הדרך לעשות זאת היא באמצעות קפסולות המינון. מדובר בשיטה קלה ופשוטה בעזרתה ניתן לדייק את מינון הקנאביס הרפואי שאתם צורכים, מבלי לוותר על החופש הרב שמציעים מכשירים אלה למשתמשים. 

קנאביס רפואי – מינון מדיד ועקבי

הקפסולות של סטורז אנד ביקל מתאימות לכל המכשירים שלהם, ויש להן מספר יתרונות חשובים: ראשית, הן מאפשרות להכין מנות מראש, ושומרות על תא המילוי של המכשיר נקי לאורך זמן. שנית, הן מאפשרות להכין מנות עקביות ומדודות של קנאביס, לאלה מאיתנו השואפים לדייק את הטיפול בקנאביס כך שיתקרב לסטנדרט קליני מקובל. 

קפסולות 40 יחידות

הקפסולות הן חד פעמיות, ומורכבות משני חלקי מתכת קטנים: הקפסולה עצמה, והמכסה. לאחר שמילאנו את הקפסולה בקנאביס גרוס, נסגור אותה עם המכסה ונניח בתוך תא המילוי. לשימוש נפעיל את המכשיר ונשתמש בו כרגיל, וכשסיימנו לאדות את הקפסולה פשוט נזרוק אותה לפח. כאמור, השימוש בקפסולות הוא אופציונלי, וניתן לוותר עליהן ולמלא את תא המילוי ישירות. החופש לבחור מאפשר לנו להתאים את הטיפול, ולהשתמש במכשיר בצורה האופטימלית בשבילנו. למשל, ניתן להכין כמות גדולה של קפסולות מראש, וכך הן מוכנות לשימוש מיידי כשעולה הצורך. אופציה זו נוחה במיוחד כאשר אנו מחוץ לבית, וצריכים פיתרון מהיר ונגיש: אין צורך בהתעסקות – פשוט מניחים את הקפסולה בתא המילוי, מאדים, זורקים וממשיכים הלאה. את הקפסולות המכונות אפשר לשאת בקלות מחוץ לבית עם מחזיק מפתחות שמשמש כתא לאחסון 4 קפסולות, או מחסנית עגולה המכילה 8 קפסולות. 

ישנם מכשירים אחרים הפועלים לדייק את שאלת המינון בקנאביס רפואי, אך בו זמנית מגבילים מאד את חופש הבחירה של המטופל. קפסולות המינון של סטורז אנד ביקל ממולאות על ידי המטופל, ולכן משאירות את החופש והבחירה בידיו. 

ערכת מילוי ל-40 קפסולות

קפסולות המינון של סטורז אנד ביקל הן אביזר שימושי במיוחד, ומטופלים רבים משתמשים בהן באופן יומיומי. בדיוק בגלל זה המציאו את ערכת המילוי ל-40 קפסולות, המאפשרת למלא סימולטנית 40 קפסולות מינון, באופן מהיר וקליל. 

הערכה מגיעה עם כל מה שצריך כדי לדייק את הטיפול בקנאביס רפואי: מגש המילוי, 40 קפסולות חד פעמיות,  גורס XL לעבודה מהירה, כלי מיוחד לסגירת הקפסולות ללא מגע ישיר עם הצמחים, ומשקל דיגיטלי לשקילת הקפסולות המלאות. באמצעות שקילה של הקפסולות לאחר המילוי, ניתן לוודא שאנו מכינים מכינים מנות זהות ועיקביות, וכך להשיג מינון מדיד של קנאביס רפואי בכל שימוש. 

 

כתיבת תגובה