החזר כספי על וופורייזר 2023

החזר על וופורייזר

החזר כספי על וופורייזר הוא הטבה משמעותית המגיעה לאנשים מסוימים, בהתאם לתנאי הזכאות. החזר על וופורייזר בא כתוצאה מההבנה ההולכת וגוברת שקנאביס רפואי זה תרופה, ולכן על מוסדות מסוימים לממן וופורייזר ממש כמו שהיו ממנים מכשיר רפואי אחר. 

החזרים כספיים הקשורים לקנאביס רפואי עלולים להיות כרוכים בבירוקרטיה מתסכלת ומבלבלת, עד כדי כך שאנשים רבים כלל לא מודיעים לאפשרות הזאת. מכשירי אידוי יכולים להיות רכישה גדולה, כאשר גם קנאביס רפואי בישראל לא זול. לכן, חשוב להכיר את האפשרויות העומדות בפנינו, ולבדוק אם מגיע לנו החזר כספי על מכשיר אידוי.

החזר כספי על מכשיר אידוי

  • נפגעי פעולות איבה – החזר כספי עבור מכשיר אידוי לנפגעי פעולות איבה יעשה בהתאם לתנאים העדכניים בביטוח לאומי. יש צורך בהמלצת רופא לשימוש בוופורייזר על פני עישון. ניתן לקבל החזר עבור וופורייזר פעם ב-3 שנים, עד סכום של 1,999 ש"ח. החזר כספי יינתן כנגד חשבונית. 
  • נפגעי תאונות עבודה – מי שאושר לו השימוש בקנאביס רפואי בעקבות תאונת עבודה זכאי בין היתר להחזר מלא עבור וופורייזר. אלו הבוחרים לעשן יכולים גם הם לקבל החזר על אביזרי העזר.
  • מבוטחי קופת חולים מכבי – מבוטחי מכבי השייכים לקרן מכבי זכאים להחזר כספי על רכישת וופורייזר, אם כי החזר חלקי בלבד.

מאייד (וופורייזר) קנאביס במימון משרד הביטחון

נכי צה"ל ומבוטחי משרד הביטחון אשר מטופלים בקנאביס רפואי זכאים להחזרים על הנפקת רישיון לקנאביס רפואי, הקנאביס עצמו, החזר על מכשיר האידוי, ועוד. בוולקנא הנושא מוכר לנו היטב – כבר שנים ארוכות שאנו עובדים עם לקוחות רבים מקרב נכי צה"ל, הזכאים להחזר על וופורייזר ממשרד הביטחון.
משרד הביטחון מחזיר עד 1,999 ש"ח על וופורייזר, אחת ל-3 שנים. בנוסף למכשיר האידוי עצמו, מבוטחי משרד הביטחון זכאים להחזר גם על אביזרי אידוי, הדרושים להפעלת ותחזוקת המכשיר באופן שוטף. לדוגמא, בוופורייזרים רבים יש רשתות סינון שצריך להחליף מעת לעת. כמו שמי שבוחר לעשן מקבל החזר על ניירות גלגול, כך זכאים גם אלה הבוחרים לאדות להחזרים על אביזרי האידוי. על אף שלעיתים אנו שומעים ממטופלים על קשיים מסוימים בקבלת החזר על אביזרים, אנחנו מכירים לקוחות רבים שקיבלו החזר גם על זה, ומאמינים שזה חלק בלתי נפרד ממה שמגיע לנכי צה"ל.

מכשירי אידוי רפואיים המאושרים לשימוש ע"י משרד הבריאות

וולקנא היא היבואן הבלעדי בישראל של מכשירי "סטורז אנד ביקל".  החברה מייצרת בתנאים מחמירים בגרמניה סדרת מכשירי אידוי רפואיים בעלי מספרי אמ"ר (אביזרים ומכשירים רפואיים), המתאימים להחזר כספי ממשרד הביטחון / ביטוח לאומי / קופות חולים / ביטוחים פרטיים מסוימים. 

מכשירי המדיק שלנו הם מכשירי האידוי היחידים עם מספר אמ"ר אשר קיבלו את את חותמת משרד הבריאות כמכשור רפואי. 

דרך קלה לדעת האם אתם זכאים להחזר היא להגיש הצעת מחיר על מנת לקבל מראש אישור להחזר עקרוני. ניתן לקבל מאיתנו הצעת מחיר מסודרת עבור וופורייזר רפואי – לקבלת הצעה בקלות ובמהירות צרו קשר בטלפון 1-700-550-085 או באימייל info@volcanna.co.il

כתיבת תגובה