קראפטי מכשיר אידוי וופורייזר | Crafty Vaporizer

קראפטי - שירות ואחריות

קראפטי מכשיר אידוי וופורייזר | Crafty Vaporizer

היקף האחריות

תקלות ידועות ופתרונות

כשל של סוללת המכשיר. מטופל במסגרת האחריות.
יש להביא את המכשיר לאחת מנקודות השירות.

מדובר על שגיאה 001 על המכשיר, שפירושה: סוללה חמה מדי. יש להמתין שהסוללה תתקרר.
שגיאה זו תופיע בעת ניסיון להדליק את המכשיר, או להטעינו.

במידה ותקלה זו מתרחשת ללא הפסקה, גם כאשר המכשיר והסוללה התקררו לחלוטין, ואינה מאפשרת השימוש המכשיר – יש להגיש את המכשיר לבדיקה במסגרת האחריות.

כשל של הסוללה. מטופל במסגרת האחריות.
יש להביא את המכשיר לאחת מנקודות השירות.

כשל של הסוללה. מטופל במסגרת האחריות.
יש להביא את המכשיר לאחת מנקודות השירות.

יחידת קירור: יש לבדוק האם יחידת הקירור (הראש) נקייה, ומאפשרת מעבר אוויר תקין.
במידה והיחידה מלוכלכת ומעברי האוויר חסומים – יש לנקות היטב.

תא המילוי: יש לבדוק האם תא המילוי נקי: האם הרשת התחתונה נקייה ואינה סתומה, והאם היא מותקנת היטב במקומה.
במידה והרשת סתומה (ניתן לראות זאת גם לפי צבע חום כהה אחיד על כל שטחה) – יש להחליף לחדשה.

גריסת הצמחים: יש לדאוג לגריסה נכונה של הצמחים לפני השימוש, על מנת להבטיח מעבר תקין של אוויר בעת שאיפה.
את תא המילוי של מכשיר האידוי, יש למלא בצמחים גרוסים בלבד.
אין לדחוס את תא המילוי יתר על המידה.
אין להניח חתיכת פרח שלמה בתא המילוי.

הגשת מכשיר לבדיקה

עלויות

המכשיר נרכש בוולקנא, או ע"י משווק מורשה:

במידה והמכשיר בעל אחריות בתוקף, ובעל תקלה
אשר מטופלת במסגרת האחריות: שירות ללא עלות.

המכשיר נרכש דרך משווק שאינו מורשה ע"י וולקנא:

במידה והמכשיר בעל אחריות בתוקף, ובעל תקלה
אשר מטופלת במסגרת האחריות:
עלויות טיפול ושילוח – ₪300.

יתכנו עלויות נוספות, במידה והתקלה אינה מכוסה במסגרת האחריות.

הוראות לשליחת מכשיר תקול בדואר

במידה ושולחים את המכשיר התקול אלינו בדואר, יש להקפיד על הצעדים הבאים:

  1. יש לארוז את המכשיר בצורה בטוחה. שימו לב: במידה ויזמנו איסוף של המכשיר התקול שלכם באמצעות שליח, המשלוח אינו מבוטח!
  2. יש לארוז את המכשיר ללא יחידת קירור (ראש) של קראפטי/מייטי, וללא תא המילוי (מכשירי וולקנו).
  3. יש לצרף בכתב את פרטי הקשר המלאים של הלקוח המבקש טיפול – ולתאר את התקלה בצורה מפורטת ככל האפשר.
  4. קבלה על הרכישה של המכשיר. במידה ונרכש אצלינו, אך אינך מוצא את הקבלה – ניתן לברר איתנו את מספר הקבלה ולציין אותה.
במידה ולא מבצעים את אחד מהצעדים הנ"ל, הטיפול בתקלה עלול להתארך.

מה להביא אם באים למשרד?