הצהרת היצרן, בנוגע להסרת אפליקציית האידוי מחנות האפליקציות של Apple

וופורייזר אפליקציה

(תורגם ופורסם על ידי צוות וולקנא)

לקוחות יקרים,
חברת אפל (.APPLE INC) הכריזה על הסרתן של כל אפליקציות (יישומוני) האיוד, לכל מכשירי האיוד, וייפ וסיגריות אלקטרוניות מחנות האפליקציות שלה. ההסרה מיידית: החל מיום שישי האחרון – 22 בנובמבר 2019.
לכן, אנו מצטערים לבשר כי לקוחות חדשים לא יוכלו להוריד את האפליקציה של STORZ & BICKEL מחנות האפליקציות של אפל עד להודעה חדשה.

למרות שחברת אפל לא נתנה לחברתנו הסבר מפורט וישיר לצעדיה להסרת האפליקציה מהחנות, הדיווחים רומזים כי אפל פעלה בהתבסס על משבר מוצרי האיוד בארה”ב, אשר קשור לאיוד של נוזלים ושמנים/רכזים.
בהחלטתם, לצערנו, אפל לא הבחינו בין מוצרי ניקוטין, מוצרים עם מחסניות, סיגריות אלקטרוניות ומכשירים המיועדים לצמחים יבשים. כל זאת, על גבם וחשבונם של לקוחותינו. סטורז אנד ביקל מייצרת מוצרים רפואיים העומדים בתקנים וסטנדרטים רפואיים בינלאומיים. החברה עומדת בכל הרגולציות המחמירות ביותר בכל מדינה בה היא פועלת, כתוצאה ממחויבות בלתי מתפשרת לאיכות בכל קשת המוצרים שלנו. לאחר 20 שנה ועם כמיליון מכשירים של סטורז אנד ביקל בשטח, מעולם לא דווח על אף מקרה של פגיעה בצרכן עקב שימוש במכשיר של סטורז & ביקל.

מצער לראות כי מוצרינו הושמו תחת אותה מטריה, עם מוצרים שאינם בפיקוח רגולטורי אשר קשורים במחלות הריאות עליהן דווח בתקופה האחרונה.
למרות כל ההתנגדויות וההסברים אשר העלנו כטיעונים ל-אפל כי מוצרי סטורז אנד ביקל מיועדים לצמחים יבשים, ומגיעים ללא תכולה כלשהי, והעובדה שהם אינם סיגריות אלקטרוניות ואין בין מוצרינו למוצרים אלו והטענות לגביהן שום קשר.
אפל החליטה שאין יוצאים מהכלל וחסמה כ-180 אפליקציות ייעודיות, ביניהן האפליקציה של סטורז אנד ביקל.

מה זה אומר?
לקוחות שכבר הורידו את האפליקציה לפני תאריך זה, יכולים עדיין להשתמש בה. עם זאת, לקוחות חדשים, לא יוכלו להוריד אותה מחנות האפליקציות, ועידכונים ללקוחות קיימים כרגע לא יוכלו לצאת לפעול עד להודעה חדשה.

האפליקציה של סטורז אנד ביקל מציעה תכונות תומכות לקראפטי/קראפטי+ ול-וולקנו הייבריד.
עבור הקראפטי והקראפטי+, האפליקציה משמשת בעיקר בכדי לווסת את הטמפרטורה. עם זאת, ל-2 המכשירים תכונות של דרגות טמפרטורה מכוילות מהמפעל. טמפרטורה התחלתית של 180 מעלות צלזיוס, טמפרטורת “BOOST” של 195 מעלות צלזיוס, ובקראפטי+ ישנה דרגה נוספת אשר מקפיצה את המכשיר לטמפרטורת המקסימום של 210 מעלות. בטמפרטורות קבועות אלו, הקראפטי והקראפטי+ מציעים ביצועים מעולים ישר מהקופסה וללא צורך בחיבור לאפליקציה.

ה-וולקנו הייבריד בעל מסך נגיעה ואין צורך באפליקציה להפיק ממנו ביצועים או לשנות טמפרטורה.
האפליקציה מציעה תכונות נוספות אשר אינן קריטיות לביצועי המכשיר.

חברת סטורז אנד ביקל תמשיך להגיש שאילתות ותלונות לאפל ולחקור דרכים נוספות לפתור את הנושא.
אנו מבקשים מלקוחותינו לשלוח כל תלונה או שאלה בנושא ישירות ל-אפל.

בברכה,
STORZ & BICKEL
לוגו סטורז אנד ביקל

כתיבת תגובה